Festa Major i Tió

PLA DEL PENEDES 10/8/2009 17:27

Les vacances s’acaben i La Festa Major també… ara a recollir. Jo estic a la Junta del AMPA del cole del meu nen i com l’AMPA d’aquest fantàstic i meravellós poble (El Pla del Penedes) és la “ number one “ organitzant esdeveniments pels nens, organitza també els BALLS dels Petits de la Festa Major. Quan ens dispossàvem a recollir i deixar-ho tot en el seu lloc, timbals,panderetes, cavallets, com diu la dita “ cada mochuelo a su olivo “ aquesta dita sempre la deia la meva avia i no sé bé d’on bé , que tot s’ha de dir jo sóc de Madrid. Llavors va passar el següent:De cop i volta vam sentir crits, els nens cridaven , -mama! Mama! Vine, corre! I mira que hi ha ¡ Aquí hi ha un tió. Els nens van destapar un tió Gegant que hi havia en aquella sala. Mare meva, ara que fem, quina explicació els hi donem ¿ I el meu nen, com que d’imaginació té tota i més, tan sol va dir que aquell tió era propietat de l’Alcalde pero que no era l’auténtic que l’auténtic era al garatge de casa seva i que està allà perquè Així esta més a prop de casa i no ha de viatjar tant. La imaginació al poder i els nens també. I ara tornant a la realitat fins les vacances de 2010.

No hay comentarios: