El tió ha arribat

El Pla del Penedès, 24 de desembre

El tió ha arribat. Aquest any ha trigat molt més que altres anys. El meu fill diu que com que vam canviar de casa no tenia la nova adreça. Ja potser. Ara ja està, i li ha preparat tot com si fos el Rei. Em va demanar una manta però resulta que a casa de mantes no en tenim només una que em van regalar comprant no se quants paquets de cereals. I després vam estar menjant cereals un any sencer .Que hi farem. Tot sigui pels fills.


Però tot no podia ser perfecte. Aquest matí quan m’he llevat per portar a l’escola al nen he pogut comprovar que la gata estava dormint embolcallada a la manta del tió i que a més a més s’ havia menjat tot el menjar en qüestió. A veure ara que li explico jo al nen perquè això si que és lo més surrealista que he vist mai. En aquests temps que corren fins i tot els gats tenen gelos.

No hay comentarios: